Dagens gladaste Kunder

"Dagens gladaste Kunder" haha det var kommentaren jag och mamma fick när vi gick in i musikaffären.
Det är så häftigt och jag blir så glad Gud bryr sig verkligen om det lilla och det stora.
Allt  började med att jag och mamma skulle åka och klippa oss vi parkerade och riktade in P-skivan på 11. Efter klippningen ville vi ta en tur på centrumet och prova glasögon (då vi båda nyligen fått reda på att vi inte ser helt optimalt), förutom att kolla glasögon passa vi på att ta en mysfika och kolla på lite kläder. Tiden går alltid så snabbt när man har roligt och vips så var klockan 14.40, först då inser mamma att vi har stått 40 minuter för mycket på parkeringen. NEJ! tänker vi och mamma ber snabbt en bön; jesus nu ber jag att vi inte har fått nån parkeringsböter. Med raska steg börjar vi gå mot bilen och vet ni, det häftiga var att vi hann precis! Parkeringsvakten skrev precis ut parkeringsbötern på bilen brevid våran! asså HALLELUJA för det! Vi blev helt överlyckliga och tacksamma, haha åh tänk att Gud vill vara en del i vår vardag, det är så häftigt! TACK JESUS!
 
Fil 4:6
"Gör er inga bekymmer för något utan låt Gud i allt få veta era önskningar genom åkallan och bön med tackägelse.
"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vrldensljus.blogg.se

joh 8:12 "Jesus talade åter till dem och sade: jag är världens ljus. Den som följer mig skall inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." 1 joh 4:8 "... Ty gud är Kärlek." Jag tror på en gud som är ljus och kärlek, en gud som alltid kommer älska oss och som håller oss i handen. Som har en tröstande famn när vi behöver och som aldrig, aldrig någonsin lämnar oss. Den här bloggen är tänkt att skapa hopp och glädje i både trötta och fina dagar. För att sammanfatta så handlar den här bloggen om Jesus och hans kärlek.

RSS 2.0