In Christ alone my hope is found!

 
TACKSAM! Gud är så god! Idag gjorde jag ett ganska jobbigt läkarbesök för att kolla om jag hade en viss sjukdom. Men trots att jag visste vad jag hade framför mig hade jag ett sån frid och ett oerhört lugn på insidan. Jesus var verkligen med mig idag!  Och även fast det var jobbigt under undersökningen så klarade jag av det och jag är säker på att det gick bra p.g.a att jag hade konungarnas konung i rummet! Det bästa med detta var att jag är frisk! Haha helt underbart! Under den här våren har jag kännt att något inte riktigt var bra och varit orolig och när jag gick till läkaren i våras så ville dom kolla närmare på det. Men läkarna konstaterade idag att jag är frisk! Jag är övertygad om att Jesus helat mig! Så TACK älskade Jesus för ditt beskydd! Tack för din helandekraft! Du är bäst Jesus! All cred till dig! 


Kommentarer
Maja

Halleluja! Gud kan verkligen göra under! Och låten In christ alone är helt underbar. Tack för en bra blogg :)

2013-08-28 @ 22:29:42
URL: http://jerpunkt29kolon11.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vrldensljus.blogg.se

joh 8:12 "Jesus talade åter till dem och sade: jag är världens ljus. Den som följer mig skall inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." 1 joh 4:8 "... Ty gud är Kärlek." Jag tror på en gud som är ljus och kärlek, en gud som alltid kommer älska oss och som håller oss i handen. Som har en tröstande famn när vi behöver och som aldrig, aldrig någonsin lämnar oss. Den här bloggen är tänkt att skapa hopp och glädje i både trötta och fina dagar. För att sammanfatta så handlar den här bloggen om Jesus och hans kärlek.

RSS 2.0